Mikro'BALLOON (Mikrobalon) ile İlgili Düşüncelerinizi Paylaşın
Mikro'BALLOON ile ilgili olumlu ya da olumsuz her türlü düşünce ve önerinizi bu sayfada paylaşabilirsiniz.
YASAL UYARI: Sitede yazılan her türlü yazı yada yorumlardan yazan kişi sorumludur. Kullanıcılar yaptıkları yorumlardan ve paylaşımlardan kendileri sorumludur. Yapılan yorumlarda argo kelimeler, kişisel yada kurumsal hakları ihlal eden yorumlar, karalama maksatlı yorumlar, aslı kanıtlanmamış beyanatlar yayınlamadan ötürü çıkabilecek yasal sorunlardan tamamen yorumu yazan kullanıcı sorumludur.

Çok güzel ve etkili. Arkadaşa tavsiye edilecek türden bir ürün.
YanıtlaSilBeş gramı nasıl hesaplayacağız ya tartıyı da koyunca küçük kalıyo gözle mi ölçcem şimdi yani bi şekilde yaparız ama tam olmuyor işte ne yapalım
SilHer yerde tatlı kaşığı yazıyor tatlı kaşığın kullan
SilAlışkanlık yaptı. Kiloları geri alırım diye bırakmaya korkuyorum.
YanıtlaSilÇok başarılı
YanıtlaSilbardağı çok amma bitmiyo bir türlü yudum yudum alıyorum hala bitmiyo
SilBirden kilo vermiyorsun. Böyle yavaş yavaş, sindire sindire, tadını çıkara çıkara eriyorsun.
YanıtlaSilNe ilaçlar ne de diyet listeleri. Bence en etkilisi mikrobalon gibi mekanik etki.
YanıtlaSilBende işe yarayan bir ürün bulabildim nihayet.
Silnekadar süre tok tutyor?
SilMikro'balloon kutusunu görünce saygıdan gömleğimin düğmelerini ilikliyorum.
YanıtlaSilben çekmecede saklıyorum eşim görmesin diye, saygısızlık mı ediyorum acaba.
Sil😁
Siltok tutuyor.
YanıtlaSilAlmanya'da yazıyorum. Size mail atım cevap vermediniz. Yurtdışı nasıl satın alıyoruz.
YanıtlaSilYa arkadaş zayıflamanın formülü basit. Altın kural az yemek yemek. Boşu boşuna paranızı mikroballoonlara ya da mide balonlarına vermeyin. Birde gidip ameliyatla mide küçültenlere kıl oluyorum.
YanıtlaSilNormalde yorum yapmazdım ama dayanamadım artık. -mahaLLenindeLiSi- bir kıtkafalı olarak şuna da fikir yürütürmüsün lütfen. Az yiyebiliyor olsak neden mikrobalona ihtiyaç duyalım?
SilBen cevap verecektim ama kullanıcı adına bakınca vazgeçtim. Sen kendi cevabını biliyorsun.
Silözellikle akşamları eritemiyorum yediklerimi çok formül denedim zayıflasam bile geri aldım inşaallah bu ürünüde deneyeceğim faydasını görmeyi gerçekten çok isterim
SilBenim de kanıma dokundu şimdi.. Kıl oluyormuşmuş.. Sen önce obezitenin nasıl bir hastalık olduğunu öğren.. Kıt kafan çok yiyip, kilo almak olarak görüyordur ama öyle değil, coğu insanın diyetlerle kilo veremesinin sebebi de budur.. Keyfimize yatmıyoruz o bıçakların altına.. Kim hangi diyetle 96 kilo vermiş yada 50, 60.. İnsanlar kurtulmak için oluyor, bilmeden boş yorum yapamazsın bizlere, bu hayatta düşünüp de konuşacaksın tabi beynini kullanabiliyorsan, ya da susacaksın!..
Silİstanbul pendik'te yaşıyorum bu ilacı satın almak istiyorum nereden alabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim
YanıtlaSilİstanbul pendik'te yaşıyorum bu ilacı satın almak istiyorum nereden alabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim
YanıtlaSilÜrün hakkında bilgi alabilirmiyim
YanıtlaSilHayırlısı
YanıtlaSilBugün aldım gelişmeleri yazacağım
Silİştahımı kapatıryor diye kullanıyorum. Allah razı olsun
YanıtlaSilmerhabalar, siparişten kaç gün sonra geliyor kargomuz acaba ?
YanıtlaSilMerhabalar,
SilSiparişinizi takiben, yoğunluğa bağlı olarak en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Mail adresinize gönderilen takip numarası ile gönderilerinizi kargo firması üzerinden takip edebilirsiniz.
Teşekkür Ederiz
Başarılı
YanıtlaSilKREDİ KARTIM YOK KAPIDA ÖDEMELİ NASIL ALABİLİRİM
YanıtlaSilMerhabalar,
SilÜrünü sepete ekledikten sonra ödeme seçenekleri kısmından iletişim bilgilerinizi girerek kredi kartı ya da kapıda ödeme seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.
Teşekkür Ederiz
boluda temin edebileceğim eczane varmı
YanıtlaSilKapıda ödeme yapılıyorsa sipariş vermek istiyorum.
YanıtlaSilMerhabalar,
SilKapıda nakit ödeme sistemimiz aktiftir. Ürünü sepete ekledikten sonra kredi kartı ya da kapıda nakit ödeme seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.
Teşekkür Ederiz
Merhaba insülin direncin yüksek kili veremiyorum taşası olurmu acaba
YanıtlaSilAnlayamadığım tek şey yağ yakımında yada kilo kaybındada yardımcı oluyormu yoksa sadece tokmu tutuyor
YanıtlaSilMerhabalar,
SilMikro'BALLOON porsiyon kontrolü yapılması için kullanılmalıdır. Yağ yakma gibi mucize etkileri bulunmamaktadır.
Teşekkür Ederiz
Mikro'BALLOON Ekibi
Bu ürünü kullanma yaşı varmı bilgilendirirmisiniz
YanıtlaSilMerhabalar,
SilMikro'BALLOON tüketimi yetişkin kişilere yöneliktir.
Teşekkür Ederiz
bende almak istiyorum cok acil zayıflamak istiyorum
SilSağlıklı iştah açan böyle bir ürün istiyorum. MİKROBALLON U kendime aldım. Ama oğlumun kilo alması lazım
YanıtlaSilTip2 diabet hastasiyim ve kilo veremiyorum. Kullanmamda bir sakınca var mi?
YanıtlaSilKesinlikle porsiyon kontrolüne çok yardımcı oluyor
YanıtlaSilAz yiyerek diyet takviyesi ile kilo vermeniz mümkün beynin açlık hissiyati yüzünden çok yemek yiyoruz ama bunu ehlileştirmek kendi elimizde bir hafta sabır edebilirseniz ve etrafınızda ki pişen güzel yemeklere tatlılara cagrildiginiz ortamlarda ikram edilen yiyeceklere karşı yememek adına kararlı duruşunuzu kesim bir dil ile ifade ederseniz kazanan siz olacaksınız bunun tek formulu yemeklerden önce sadece 2 bardak su içmeniz ara öğünlerde yeşil çay yada normal çay da icebilirsiniz
YanıtlaSil1 bardak zayıflma baloncuğu üstüne 2 bardak su içersek bütün gün yemek yemeyiz herhalde besinsizlikten ölelim mi yani? 😂
SilDeneyip göreceğiz bakalımm...
YanıtlaSilFiyatı nedir
YanıtlaSilBende denıycem :))
YanıtlaSilyorumlarınız olumlu görünüyor bende kullanmak istiyorum denemek istiyorum inş olumlu sonuçlar alırım kullananlar lütfen iyi yada kötüpaylaşım yapsın
YanıtlaSilFiyat nedir
YanıtlaSilYanağı tombik olanın kalbi ponçik olurmuş
YanıtlaSilo zaman napıyosun diyete başlamıyorsun ponçiğim benim
Silbenim yanağım hep tombik 52 kiloydum yine tombikti
Silyüreğime su serptiniz
Silönceden hiç farketmezdim ama artık 1 kilo vermenin bile sağlıkla ne kadar alakası olduğunu anladım. vücudu ne kadar dinlendirdiğini farkeder oldum
YanıtlaSilBir şey sormak istiyorum. mikroballoon kilo verme döneminizde günlük kalori alımı takibi yaptınız mı? Eğer yaptıysanız kaç kalori aldınız? Denemediğim yöntem kalmadı.
YanıtlaSilBirtek kalori tabiki bende işe yarıyor ama kısa sürede pes ediyorum.
Silne yersek yiyelim kilo almayanlar var ya onlara karışmayın bir şey demeyin
SilAyıptır söylemesi 5 kilo 20 günde gitti tabi bunların fazlası ödemdir
YanıtlaSilMerhaba yemeklerden ne kadar süre önce kullanmamız gerekiyor.siparisimi verdim heyecanla bekliyorum:)
YanıtlaSilKullanım süresi var mı acaba? Birisi beni uyarır mı diye bekliyorum. Benim planım bırakmamak ama yine de bir şeyler okumak gerek gibi...
YanıtlaSilbağımlılık yapacak ürün arıyorduk zaten..
Sil3 ay da buna bağımlı olayım şimdi
SilHaha evet ya güya diyetteyim
YanıtlaSilkimseye söyleme
SilBir dikişte içerim diyordum ama hemen içilmiyor bitmiyor zorla bitiyor resmen
YanıtlaSilAçıkçası şaşırdığım şey şu; hiçbir yağ yakıcı içermiyor ben en iyi zayıflatıcıyım ön plana çıkayım derdinde değil aslında ürünün bu kadar iyi tok tutmasının nedeni bu. Porsiyonları küçültüyor bunu başka üründe yapamazsın .
YanıtlaSilHani bir tepsi şambali yaparsın, aynı zamanda arkadaşlarını davet edersin, arkadaşların gider amma sen o tepsiyi ne zaman görsen bir dilim alırsın bu o kadar güzel bir his ki işte durdurun bu hissi istemiyorum
YanıtlaSilüç haftada kendi nirvanamı yeni baştan yaşayan ben, yeni imajıma alışılmadık bir güzellik katan fevkalade ürün. Var ya ciddi söylüyorum yoğun içerseniz mükemmel etkili.
YanıtlaSilÜrün çok etkili. Ancak ilk yarım ölçü içe bildim, tadı fena değil. 5 dk sonra şişiyor ve jöle kıvamı alıyor. Kaşıkla yenebilir. Kapsül ü yokmu acaba, ? Bu şekilde kullanmam mümkün değil.
YanıtlaSiliçmek zor geldiyse su ekle rahat içiliyor. kapsül halini de kullanmıştım doğru versiyonu kesinlikle bu.
Sileriyecez be eriyecez ben ve icimdeki bitmeyen motive gucum
YanıtlaSilKızılderililer fazla yürüdükleri zaman hemen bir ağaç bulur,altına oturur ve beklemeye başlarlarmış. Onlara neyi bekledikleri sorulduğunda şöyle cevap verirlermiş; Bedenimiz hızlandı,ruhumuz geride kaldı, ruhlarımızı bekliyoruz. İşte bu microballon benim ağacım olacak
YanıtlaSilGerçekten iyi tok tutuyor hakkını veriyor helal olsun
YanıtlaSildiyet yapmaktan hep kactım cunku son 2 senedir ciddi anlamda depresif haldeyim istahımı hic bir sey kessin istemiyorum. sanki hayatım yok gibi hissettigim 2 sene geciriyorum.
YanıtlaSilgünlük 2 bardak hakkımı öğlen ve akşam yemekleri için kullandım dolu dolu 1 hafta geçti ödem atmadıysam 2 kilo verdim
YanıtlaSilÜrün 5 dk sonra şişiyor ve agdali gibi içindeki baloncuklar bir arada duruyor. Biraz erken içmek lazım. İçtikten sonra mide balonu hissi veriyor insana.
YanıtlaSil